ΠΕΡΙΓΡΑΦH | 2006 | 2007 | 2008 | ||||||||||
Διαχείριση Kλιματικής Αλλαγής | |||||||||||||
Ποσοστό (%) εργοστασίων που έχουν ενσωματώσει και εφαρμόζουν το Πρωτόκολλο WBCSD/CSI για τις εκπομπές CO2 |
100 | 100 | 100 | ||||||||||
Σύνολο άμεσων εκπτομπών(1) CO2 (μεικτό), μετρικοί τόνοι(2) | 10 εκατ. | 10 εκατ. | 10,2 εκατ. | ||||||||||
Σύνολο άμεσων εκπομπών(1) CO2 (καθαρό), μετρικοί τόνοι(2) | 10 εκατ. | 10 εκατ. | 10,2 εκατ. | ||||||||||
Συνολικές εκπομπές(1) CO2 (μεικτό) kg/μετρικό τόνο προϊόντος | 690,4 | 689,8 | 685,5 | ||||||||||
Συνολικές εκπομπές(1) CO2 (καθαρό) kg/μετρικό τόνο προϊόντος | 690,4 | 689,8 | 685,5 | ||||||||||
Χρήση του Πρωτοκόλλου WBCSD/CSI για τον καθορισμό και την δημοσιοποίηση των εκπομπών του CO2 | ναι | ναι | ναι | ||||||||||
Ανάπτυξη στρατηγικής για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής και δημοσιοποίηση στόχων και προόδου έως το 2006 |
Στρατηγική περιορισμού εκπομπών CO2: 1. Επενδύσεις στην απόδοση καυσίμων |
Στρατηγική περιορισμού εκπομπών CO2: 1. Επενδύσεις στην απόδοση καυσίμων |
Στρατηγική περιορισμού εκπομπών CO2: 1. Επενδύσεις στην απόδοση καυσίμων |
||||||||||
Δημοσιοποίηση ετήσιων απολογισμών σύμφωνα με το Πρωτόκολλο | ναι | ναι | ναι | ||||||||||
Καύσιμα και πρώτες ύλες | |||||||||||||
Eνεργειακή απόδοση, MJ/t κλίνκερ | 3.501 | 3.582 | 3.567 | ||||||||||
Ποσοστό (%) υποκατάστασης συμβατικών με εναλλακτικά καύσιμα (θερμική βάση) | 0,98 | 1,37 | 1,07 | ||||||||||
Ποσοστό (%) βιομάζας ως καύσιμο | 0,6 | 0,6 | 0,4 | ||||||||||
Ποσοστό (%) εναλλακτικών πρώτων υλών (κλίνκερ & τσιμέντο) |
7,3 | 7,1 | 6,8 | ||||||||||
Ποσοστό (%) συμμετοχής κλίνκερ στο τσιμέντο | 80,8 | 80 | 80,2 | ||||||||||
Εφαρμογή κατευθυντήριων οδηγιών για χρήση καυσίμων και πρώτων υλών |
ναι | ναι | ναι | ||||||||||
Παρακολούθηση και αναφορά αέριων εκπομπών | |||||||||||||
Συνολικές εκπομπές σκόνης, μετρικοί τόννοι | 934 | 928 | 1,268 | ||||||||||
Ειδικές εκπομπές σκόνης gr/τόνο κλίνκερ | 86 | 85 | 109 | ||||||||||
Συνολικές εκπομπές NOx, μετρικοί τόννοι | 20.535 | 19.106 | 20.979 | ||||||||||
NOx, gr/τόννο κλίνκερ | 2.016 | 1.752 | 1.799 | ||||||||||
Συνολικές εκπομπές SOx, μετρικοί τόνοι | 3.068 | 3.263 | 3.356 | ||||||||||
SOx, gr/τόνο κλίνκερ | 301 | 299 | 288 | ||||||||||
Ποσοστό (%) κλίνκερ που παρήχθη υπο παρακολούθηση των εκπομπών σημαντικών και μη | 100 | 100 | 100 | ||||||||||
Εφαρμογή Πρωτοκόλλου για τη μέτρηση, παρακολούθηση και δημοσιοποίηση των εκπομπών | ναι | ναι | ναι | ||||||||||
Δημόσια διάθεση στοιχείων εκπομπών με δυνατότητα πρόσβασης σε αυτά των «συμ-μετόχων» | ναι | ναι | ναι | ||||||||||
Δημοσιοποίηση στόχων και αποτελεσμάτων | ναι | ναι | ναι | ||||||||||
Υγιεινή και ασφάλεια της εργασίας | |||||||||||||
Αριθμός θανατηφόρων ατυχημάτων (άμεσο προσωπικό) |
0 | 0 | 0 | ||||||||||
Δείκτης θανατηφόρων ατυχημάτων (άμεσο προσωπικό) |
0 | 0 | 0 | ||||||||||
Αριθμός θανατηφόρων ατυχημάτων (εργολαβικό προσωπικό) |
2 | 1 | 3 | ||||||||||
Αριθμός θανατηφόρων ατυχημάτων τρίτων | 0 | 0 | 1 | ||||||||||
Αριθμός ατυχημάτων που οδήγησαν σε απώλεια ημερών εργασίας |
28 | 20 | 22 | ||||||||||
Δείκτης συχνότητας ατυχημάτων (άμεσο προσωπικό) |
4,75 | 3,67 | 3,26 | ||||||||||
Απωλεσθείσες ημέρες εργασίας εξαιτίας ατυχημάτων (άμεσο προσωπικό) | 1.275 | 919 | 718 | ||||||||||
Δείκτης σοβαρότητας ατυχημάτων (άμεσο προσωπικό) |
324 | 168 | 106 | ||||||||||
Αριθμός ατυχημάτων που οδήγησαν σε απώλεια ημερών εργασίας (εργολαβικό προσωπικό) |
21 | 7 | 8 | ||||||||||
Τοπικές επιπτώσεις | |||||||||||||
|
|||||||||||||
Ποσοστό (%) περιοχών δραστηριότητας με |
- | 100 | 100 | ||||||||||
|
|||||||||||||
Εφαρμογή και ενσωμάτωση στη λήψη αποφάσεων των οδηγών για την αξιολόγηση περιβαλλοντικών και κοινωνικών επιπτώσεων | ναι | ναι | ναι | ||||||||||
Ανάπτυξη και επικοινωνία σε τοπικούς «συμ-μετόχους» των προγραμμάτων αποκατάστασης των λατομείων και περιοχών όπου ασκούνται δραστηριότητες | ναι | ναι | ναι |
(1) Ο δείκτης δεν περιλαμβάνει τις εκπομπές CO2 που σχετίζονται με οχήματα μεταφοράς και κινητό εξοπλισμό.
(2) Οι συνολικές εκπομπές για την περίοδο 1990-2007 έχουν υπολογισθεί εκ νέου το 2008, σύμφωνα με το Πρωτόκολλο WBCSD/CSI, για να συμπεριλάβουν τη νέα συμμετοχή του Ομίλου (Τουρκία) και τις αλλαγές στη συμμετοχή του Ομίλου ΤΙΤΑΝ στην Αίγυπτο.